stLpt. schreef op 19 October 2009 - 14:34 #2394730
Avatar
9653 berichten
Gamelux Elite
Teken gewoon de petitie dan komt het echt wel goed.
fabulous schreef op 19 October 2009 - 16:49 #2394893
Avatar
977 berichten
Veel vrije tijd
Mannekino schreef op 19 October 2009 - 16:54 #2394898
Avatar
4461 berichten
Honorary Gamelux Member
Petitie getekend en pre-order geannuleerd.

Dikke vinger naar IW als ze dit niet oplossen.
Hidde schreef op 19 October 2009 - 17:02 #2394914
Avatar
4354 berichten
Vierkante ogen
quakeriX schreef:
ik dnk dat dit serieus betekend dat MW2 geen e-sports game gaat worden.

Geen servers, betekend geen EPS mogelijkheden. Of ik moet het helemaal verkeerd zien. Maar dit is echt teleurstellend.
Ik vind ut opzich raar. Die lui daar bij activision willen toch dat hun games op grote events gespeeld worden?
benGiee schreef op 19 October 2009 - 17:11 #2394921
Avatar
2195 berichten
Te enthousiast
Hidde schreef:
quakeriX schreef:
ik dnk dat dit serieus betekend dat MW2 geen e-sports game gaat worden.

Geen servers, betekend geen EPS mogelijkheden. Of ik moet het helemaal verkeerd zien. Maar dit is echt teleurstellend.
Ik vind ut opzich raar. Die lui daar bij activision willen toch dat hun games op grote events gespeeld worden?

MF2 is niet meer van Activision en valt ook niet meer onder Call Of Duty.


Laatst gewijzigd op 19 October 2009 - 17:11

Scrtz schreef op 19 October 2009 - 17:11 #2394922
Avatar
9616 berichten
Honorary Gamelux Member
mocht het een succes worden zal xfire het ook flink gaan voelen als ineens al die codders daarop overstappen :B
Mannekino schreef op 19 October 2009 - 17:15 #2394925
Avatar
4461 berichten
Honorary Gamelux Member
benGiee schreef:
MF2 is niet meer van Activision en valt ook niet meer onder Call Of Duty.

http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Warfare_2

Activision is gewoon de publisher hoor? Infinity Ward de developer. En bij World at War was dit Treyarch.


Laatst gewijzigd op 19 October 2009 - 17:16

_Pyro_ schreef op 19 October 2009 - 17:18 #2394928
Avatar
1632 berichten
Net 1337 geweest
nog een jaartje cod4 dus :P
Scrtz schreef op 19 October 2009 - 17:34 #2394948
Avatar
9616 berichten
Honorary Gamelux Member
Hidde schreef:
quakeriX schreef:
ik dnk dat dit serieus betekend dat MW2 geen e-sports game gaat worden.

Geen servers, betekend geen EPS mogelijkheden. Of ik moet het helemaal verkeerd zien. Maar dit is echt teleurstellend.
Ik vind ut opzich raar. Die lui daar bij activision willen toch dat hun games op grote events gespeeld worden?
mja idd, beetje vreemd, maar sowieso kan het nooit iets echt groots worden als ze continue maar met nieuwe cod's uitkomen, of nu MW's dan ook goed. Steeds meer mensen die vroeg of laat gaan afhaken en een oudere game blijven spelen, en zo wordt de hele cod scene steeds meer verdeeld over de vele cod's die nu onderhand al uit zijn gekomen..

benGiee schreef op 19 October 2009 - 17:44 #2394972
Avatar
2195 berichten
Te enthousiast
Mannekino schreef:
benGiee schreef:
MF2 is niet meer van Activision en valt ook niet meer onder Call Of Duty.

http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Warfare_2

Activision is gewoon de publisher hoor? Infinity Ward de developer. En bij World at War was dit Treyarch.

oh wist ik niet dacht dat ze helemaal weggestapt waren
:confused:
ChiefWAN schreef op 20 October 2009 - 11:22 #2395717
Avatar
1265 berichten
Bijna 1337
Quote:
Modern Warfare 2 No Dedicated Servers
[Ure "Vader" Paul]
12:09 pm EDT @ October 19th, 2009
Filed under: MODERN WARFARE 2
Fans are starting to get pissed off Call of Duty: Modern Warfare 2 and are petitioning after the news that the game won't feature dedicated servers or PC mod tools. BASHandSlash has info on the matter, which had been confirmed by Infinity Ward's Rob Bowling in a Q&A.

The MW2 backlash started this weekend. Here are the key points which had gamers in an uproar:

* We're doing a lot on the backend to make the game accessible for everyone.
* There is no delay for the PC version of MW2
* There's prestige mode
* Jason West at the MP event, said that he was dead on, on the matchmaking servers. We've been building a system on the backend called IW.NET.
* You are completely reliant on IW.NET. There are no server lists. There are no dedicated servers.
* You have private matches where you can customize the game
* You cannot put MW2 on a dedicated server.
* This is the first time we've ever done something like this and the team has huge plans for what IW.NET develops into.
* Customizing your game...you have quite a few options in a private match
* You're getting same game (as in Console), plus matchmaking and private match.
* Server admin point-of view, NO DEDICATED SERVERS


http://www.actiontrip.com/rei/comments_news.phtml?id=101909_4
JAZZ WE CAN schreef op 20 October 2009 - 11:24 #2395719
Avatar
1402 berichten
Net 1337 geweest
allemaal naar cs promod hebben we 1 grote scene j000
micro schreef op 20 October 2009 - 12:00 #2395769
Avatar
521 berichten
Veel vrije tijd
Allemaal tekenen!
southz schreef op 20 October 2009 - 12:13 #2395776
Avatar
1657 berichten
Net 1337 geweest
JAZZ WE CAN schreef:
allemaal naar cs promod hebben we 1 grote scene j000
vindt ik ook maar moet er meteen een dikke lan met wat geld komen voor CSP

Ik vindt ook dat er een groot COD2 tournament of cod4 tournamenten moeten worden gehouden zodat iedereen eens 1 spel gaat spelen.

Infinity Tard's IMO
patrick schreef op 20 October 2009 - 14:23 #2395884
Avatar
2154 berichten
Te enthousiast
Langzaam graven ze hun eigen gat daar bij activision. GG ik vond er zelf na cod2 al geen moer meer aan.

Ik geef de community nog een jaartje :(
eagle schreef op 21 October 2009 - 01:52 #2396747
Avatar
2918 berichten
Te enthousiast
Mr. Bowling legt nog even uit wat hij precies bedoelde op zijn eigen blog:
fourzerotwo.com schreef:
I recently broke news on a PC community member’s podcast that Modern Warfare 2 would be introducing a completely new backend infastructure called IWNET that would allow matchmaking for multiplayer games on PC. The news, by default, means no more browsing through a Server List for a server with the settings / ping you want among other things, and sent shockwaves through the hardcore PC community, leading to many more questions than answers as to ‘HOW’ this would work, and if it would really be better for the PC community as a whole.

Questions, assumptions, and speculation I intend to dispel.

Call of Duty: Modern Warfare 2 is actually the biggest investment Infinity Ward has ever made into the PC version of our games. It’s also the most feature-rich PC version we’ve ever made. IWNET takes the benefits of dedicated servers and allows them to be utilized and accessed by every player, out of the box, while removing the barrier to entry for players unaware of how to maintain a server on their own.

How does it do this?

Matchmaking & Smoother Gameplay: When you want to player a multiplayer game on PC, in the past. You’d have to scroll through a Server Browser which listed every available server which was hosted by individual server admins. Each had their own private rules, mods, or ways of playing the game. Most players would also use the server browser to find just the best quality game (based on PING). With IWNET matchmaking, it takes all that into account for you. All you have to do is select the playlist (pre-set gametypes with custom rules) that fits the style of play you are in the mood for. When you do, it will automatically find you a game with the best performance, ping, and preferences based on your location and individual connection as well as matching you with players of your same SKILL. So you’re always guaranteed the best game performance for where you are and what connection you’re playing on as well as an equal game with other players of your same skill level, not rank, but skill level. It doesn’t mean you’ll just be thrown into a random game! It will put you in the game that will give you the smoothest gameplay possible without you having to manually find a server with the best ping.

Playlists and Private Matches: As I described above, Playlists are pre-set game modes and gametypes for public games. If you just want to jump into a public game of Search and Destroy or Hardcore Search and Destroy and you don’t care about fully customizing it, then you can utilize playlists to do that quickly for you. However, say you’re in a clan and you want to play a Clan match with another team, or you want to practice for an upcoming tournament that has specific rules in a private game. Then you can start a Private Match (which is essentially like running your own private server) where you have complete control over the rules, who can join, boot players you don’t want, and essentially control the entire game or tweak it to your liking. Once the rules are set, you can invite the other team in or just start it up with your clan to practice with the custom rules before the match. This now allows you to play custom games out of the box without the need to install mods, find a modded server with the rules you like, or worry about not being in control of the match.

Party System and Friendslist: Modern Warfare 2 on PC also makes it much easier if you want to party up with your friends, or again, with your clan for a match. You can utilize the friendslist to see when your friends are online, and invite them to your Party. A Party allows you to move from game to game as a group. It’s great for clan matches, because you can party of with your clan and move from public game to public game together. Or if you’re doing a scrim, party up and invite the other clan (who is in a party) and they’ll all join at once. Set up a private match together and play. It makes setting up scrims or games with friends easier and hassle free.

Cheat / Hack Free Games: The biggest benefit of using IWnet by far is the fact that you don’t have to worry about joining a server full of aim-bots, wallhacks, or cheaters. Or relying on the server admin of the server to constantly be monitoring, banning, and policing it. Modern Warfare 2 on PC allows us to control the quality of the game much more than ever before as well as utilizing the VAC (Valve-Anti-Cheat) system to keep games clean of hackers and cheaters.

All in all, IWNET adds a load of new features that the PC version of our games have never had before and allows us an infrastructure to continue to update and improve on the game post-launch.

Samenvatting: Ja, je begreep het al wel goed, we gaan MW2 PC vern**ken met console features.
jordeeeh schreef op 21 October 2009 - 02:18 #2396788
Avatar
9451 berichten
Gamelux Elite
Yay, MW2 dus gewoon downloaden en de SP coopen, dan COD4 opstarten en competitief spelen hoi!
tacD schreef op 21 October 2009 - 02:31 #2396797
Avatar
542 berichten
Veel vrije tijd
campaign singleplayer ftw. MW1 campaign was echt super, ben benieuwd naar de MW2 campaign :)


Laatst gewijzigd op 21 October 2009 - 02:32

Mannekino schreef op 23 October 2009 - 18:40 #2400126
Avatar
4461 berichten
Honorary Gamelux Member
Check deze twee YouTube filmpjes, zeer goed verhaal:

http://www.youtube.com/watch?v=oy1-8efNdpQ

http://www.youtube.com/watch?v=rDF2CQNSTzI
morsen schreef op 23 October 2009 - 18:47 #2400132
Avatar
122 berichten
Amateur
Het klopt allemaal. CoD MW2 voor de PC gaat eenzelfde soort systeem gebruiken als de consoleversies; automatch waarbij degene met de sterkste verbinding de host is. En als die host leaved, dan gebeurt er zoiets als aan het einde van dit filmpje. Tenminste dat is de bedoeling, want zoiets zat ook in MW1 en World at War, maar daar werkte het van geen kanten. Dedicated servers zullen volledig uit het Call of Duty plaatje verdwijnen. Het systeem achter dit alles heet IWnet (Infinity Ward net).

Pure Activision move dit trouwens, die hebben enorm veel schijt aan e-sports en PC gamers.
EJN schreef op 23 October 2009 - 20:13 #2400179
Avatar
3370 berichten
Vierkante ogen
Als ze zo gaan doen dan ga ik die game niet meer halen:)
Mindcrime schreef op 23 October 2009 - 20:48 #2400197
Avatar
5 berichten
Noob
Mannekino schreef:

Zeer goede samenvatting van de meeste bezwaren en de redenen waarom IW het doet...
skappa schreef op 23 October 2009 - 21:32 #2400241
Avatar
3604 berichten
Vierkante ogen
Care, ik speel de singleplayer en de co-op dood, dat is het enige waarvoor ik dat spel ga down.. *kuchkuch* kopen..
INSTAGIBSS schreef op 23 October 2009 - 21:40 #2400253
Avatar
1628 berichten
Net 1337 geweest
er zijn al +- 150000 petities geschreven :P en iedereen verklaart dat ze de de pre order gaan stoppen als 'boycot' (kheb ook gecanceld) dus als ongeveer de helft DAADWERKELIJK zijn pre order stopt maken ze al een verlies van 2 miljoen !! dat is vast wel genoeg om alsnog over de brug te komen en een update te releasen ofzo ..


Laatst gewijzigd op 23 October 2009 - 21:49

Saph schreef op 23 October 2009 - 23:23 #2400322
Avatar
159 berichten
Amateur
INSTAGIBSS schreef:
er zijn al +- 150000 petities geschreven :P en iedereen verklaart dat ze de de pre order gaan stoppen als 'boycot' (kheb ook gecanceld) dus als ongeveer de helft DAADWERKELIJK zijn pre order stopt maken ze al een verlies van 2 miljoen !! dat is vast wel genoeg om alsnog over de brug te komen en een update te releasen ofzo ..

Verlies???? Ze maken minder omzet dat is iets heel anders, maar uiteindelijk gaat zoiezo een groot deel van die spelers toch het spel kopen en alles komt weer goed, ik was van plan het te gaan pre-orderen maar zonder dedicated support heb ik besloten het niet te doen :(, maar ik vraag me af of dat wel goed gaat met iedereens firewall etc als iemand dan opeens een server moet gaan hosten...
INSTAGIBSS schreef op 24 October 2009 - 01:14 #2400396
Avatar
1628 berichten
Net 1337 geweest
Saph schreef:
INSTAGIBSS schreef:
er zijn al +- 150000 petities geschreven :P en iedereen verklaart dat ze de de pre order gaan stoppen als 'boycot' (kheb ook gecanceld) dus als ongeveer de helft DAADWERKELIJK zijn pre order stopt maken ze al een verlies van 2 miljoen !! dat is vast wel genoeg om alsnog over de brug te komen en een update te releasen ofzo ..

Verlies???? Ze maken minder omzet dat is iets heel anders, maar uiteindelijk gaat zoiezo een groot deel van die spelers toch het spel kopen en alles komt weer goed, ik was van plan het te gaan pre-orderen maar zonder dedicated support heb ik besloten het niet te doen :(, maar ik vraag me af of dat wel goed gaat met iedereens firewall etc als iemand dan opeens een server moet gaan hosten...

Neeh werkt voor geen meter natuurlijk ... je hebt idd gelijk.. ik bedoel ook minder omzet ;) maar dat is hoop ik voldoende om een patch uit te geven, ik bedoel ze kunnen het nu moeilijk nog gaan veranderen aangezien het grotendeels al geperst is.
Ik denk dat ik nu toch maar bij 1.6 blijf .. geen zin aan wars met lag
deurmatje schreef op 25 October 2009 - 14:43 #2401887
Avatar
380 berichten
Hobbyist
patrick schreef:
Langzaam graven ze hun eigen gat daar bij activision. GG ik vond er zelf na cod2 al geen moer meer aan.

Ik geef de community nog een jaartje :(


ja cod 1 + 2 waaren gewoon echt top games ( speel ze nu nog )..

hoopen dat het net zoon flop word als cod 5 mischien dat ze dan is een ''echte'' game gaan uitbrengen...




http://www.petitiononline.com/dedis4mw/


154562 Signatures Total


Laatst gewijzigd op 25 October 2009 - 14:46

Mindcrime schreef op 28 October 2009 - 23:56 #2407397
Avatar
5 berichten
Noob
Heeft iemand btw informatie over de verschillen in de US, UK, DE en NL versies?
stLpt. schreef op 29 October 2009 - 00:01 #2407408
Avatar
9653 berichten
Gamelux Elite
Mindcrime schreef:
Heeft iemand btw informatie over de verschillen in de US, UK, DE en NL versies?

Omg kutbump

Registreer een account om te kunnen reageren

Om te kunnen reageren op Gamelux heb je een account nodig. Lees alles over de voordelen op de registratie pagina.

-->