Het wordt weer een tijd voor een overzichtje omdat er in de afgelopen dagen een paar mooie interviews zijn afgenomen. Zo hebben onze collega's van SK Gaming een interview gehouden met de Stichter van Soft Trading. Dit is het bedrijf wat achter de welbekende Icemats en Steelpads zit. In het interview legt hij uit hoe het bedrijf tot stand is gekomen en heeft het ook over hun toekomstplannen. Je kunt dit hele interview hier vinden.
Quote:
Does it mean that clans such as SK, NiP, etc. will participate fully in designing new STEEL products? Normally we choose some professional players who are sponsored by us to examine our new products,and ask them their opinions on the products.According their feedbacks,we will do some necessary modification and development to our original design. Afterwards we send them our modified products and ask them their opinions again. We won't stop modifying our products until they satisfy those players'needs.
Dan komen we bij onze collega's van Amped eSports, die de afgelopen dagen maar liefst vier interviews hebben afgenomen. Allereerst hielden zij een interview met Junglebobo die speelt voor het Noorse team9 dat toevallig vandaag nog wist te winnen op de WEG. Het interview heeft dan ook voornamelijk betrekking op het verloop van de WEG en je kunt het hier vinden.
Quote:
Do you prefer an event setup like WEG, with competitor's staying in player villages, or do you prefer the more common event setup of a CPL/WCG event and why? Personally I like events like WCG/CPL. People have life back home in their respective countries, some goes to school and others work. When we were qualified to WEG prb had to drop school, and I had to quit my job. With a tournament setup like WCG/CPL/ESWC the whole tournament last a few days, wich makes it possible to ask for a some days off from school or work.
Het tweede interview dat zij wisten te houden is ook met een deelnemer van de WEG nl. de Spanjaard MusambaN1 die uitkomt voor het team van x6tence dat vandaag verloor van hun directe concurrent project_kr. Ook dit interview gaat voornamelijk over het verloop van de WEG en je kunt het hier vinden.
Quote:
How are the WEG staff treating you, the players? As I told, they are helping to you as much as they can, working day and night to make you feel "progamer".
Het derde interview dat zij in de afgelopen dagen hebben gehouden is met niemand minder dan Jason "1" Lake. Hij is ook wel beter bekend als de manager/eigenaar van het Amerikaanse topteam Complexity. In het interview heeft hij met name over de terugkeer van sunman in het team en waarom zijn terugkeer zo cruciaal is voor het team. Je kunt dit hele interview hier vinden.
Quote:
How does Sunman's play style fit into your overall vision of Complexity's roster and what holes, if any, remain to be filled? Justin proved all year that he was the perfect fit for this squad and we feel his return will enable us to get back into our ESWC form. The only ‘holes’ we have to fill are the holes in our practice schedule. We've recently been very frustrated by hurricanes and blizzards that have really put a dent into our strict practice schedule.
Het laatste Interview dat ze gehouden hebben is met niemand minder dan Arthur "preatorian" Dam. Hij heeft momenteel de leiding over de ontwikkeling van Q4MAX en was ook de initiatiefnemer van dit project. In het interview dat je hier kunt vinden, gaat het voornamelijk over de technische aspecten van Q4MAX en de toekomstvisie die Arthur heeft op de ontwikkeling van zijn MOD.
Quote:
How far are you willing to take Q4Max? As in, do you see it as a full competition mod? Right now we're kind of "preparing" everything for becoming a full competition mod like cpma or osp. With the SDK not being out we're trying to do as much as we can right now